Tehniskā apskate: īsa hronoloģija

2010-09-11

Atskaite par līdzšinējiem piedzīvojumiem TA.

  • 2005.gads - ar 1988.gada Audi 80. Atklājās virkne defektu, kas nozīmēja - atkārtotu šo punktu iziešanu. Viens no tiem - neatbilstošs izmešu daudzums, netika novērsts arī pēc servisa apmeklējuma. Aizbraucu uz TA otro reizi - un izrādījās, ka izmešu joprojām bija radikāli par daudz. Tad devos uz citu servisu, kur šai lietai piegāja nopietnāk un pa taisno no servisa devos 3.reizi uz TA - šoreiz beidzot pozitīvi
  • 2006.gads - sākot ar šo gadu uz TA devos ar Audi A3, ar ko braucam vēl joprojām. Izrādījās, ka mums nebija pareizi noregulētas tuvās gaismas. Saņēmu norādījumu to izlabot un uzreiz atgriezties. Tad sākās pamatīgs murgs, kura dēļ apskati beidzot izgāju ap 3iem pēcpusdienā, lai gan pirmo reizi tur biju 8os no rīta. Detalizēts apraksts.
  • 2007.gads - neilgi pirms Eirotripa ar N&N - atkal viss mašīnā būtu ok, izņemot izrādijās, ka nedeg numura zīmes apgaismojuma lampas. Atkal ieteikums - aizbraukt uz tuvējo servisu, salabot. Iebraucu - izrādijās, neko tur salabot nevar, kaut kas ir čupā dziļāk. Arī Markus (toreiz vēl Volksauto) neko līdzēt nevarēja, ieteica doties uz Audi centru, kur mašīna pirkta. Ja kas - atkal patērēju daudzas stundas, vazājoties pa servisiem, jo neviens mani nevarēja pieņemt uzreiz. Beigās pateicu TA, ka nevaru iziet, lai iedot atļauju uz mēnesi. Aizvedu auto uz Audi centru, tur atstāju uz vismaz 2 nedēļām - to laiku, ko tusējām pa Eiropu. Pēc tam, protams, TA uzlīmi dabūt vairs nebija problēmu, bet kopš tā laika par numura zīmes apgaismojumu vienmēr uztraucos, lai nebūtu atkal tā, ka kaut kas nosvilis dziļi.
  • 2008.gads - izgāju TA bez problēmām (pirmo reizi), vienīgais viens punkts bija par nenozīmīgu eļļas noplūdi. Nekādu papildu piedzīvojumu nebija.
  • 2009.gads - TA gājām Jūrmalā, pirmo reizi šajā pasākumā piedalījās (un arī veda tur iekšā auto) Liene. Vairākās vietās no mašīnas kaut kas pilēja, bet TA izgājām bez problēmām.
  • 2010.gads - atkal gāju viens, atkal - viss būtu ok, izņemot problēmas ar apgaismojumu. Šoreiz apskatniekam nepatika priekšējie pagrieziena rādītāji un viens bremžu lukturis. Degt degot, bet kaut kā draņķīgi. Atkal saka - aizbrauc uz tuvējo servisu, nomaini lampas, brauc atrādies, saņemsi ieskaiti. Tā arī izdariju, un pirmo reizi - bez papildu čakara. Tiešām 5 minūšu laikā lampiņas bija nomainītas, piebraucu vēlreiz pie TA tipa, tas apskatījās, pateica - viss ok. Rezultātā mašīna dabūja tikai 1 aizrādījuma punktu - par nebūtisku koroziju grīdā.