- "Raimond, sveicu tevi vārda dienā. Šodien tev kā interneta veikala Top Shop klientam šodien ir iespēja uz atlaidi..."
- "Paldies, neesmu ieinteresēts."
- "Tad atvaino."
Ja godīgi - sevi neuzskatu par "Top Shop" klientu, un biju pat pārliecināts, ka no šī kantora neko pircis neesmu. Bet izrādās - laikam viņi ir tas pats kantoris, kas tirgo "Dormeo" spilvenus (kuri ir diezgan pamatīgs mēsls, manuprāt), un tādus savulaik patiešām reiz esmu pircis. Bet tas nebūt nenozīmē, ka es vēlos tikt no šī interneta veikala sveikts ar spamu. Personīgi man vienkārši riebjas šādi pseido-apsveikumi. Es vēl varu saprast, ka uz Z-svētkiem atnāk apsveikums no zobārstniecības klīnikas, kurai esmu uzticīgs klients jau vismaz 10 gadus, bet cita lieta ir apsveikumi un regulāri SMS updeiti (no kuriem nav iespējams atrakstīties) no kurpju veikala, kurā man kādreiz ir izsniegta atlaižu karte (kuru ne reizi neesmu izmantojis un pat nezinu, kur tā palikusi). Un tomēr telefonspams man nepatīk visvairāk. Jā, no Euroshop.lv arī man pienāca e-pasts ar apsveikumu, bet tajā vismaz nebija nekādu piedāvājumu kaut ko iegādāties.