Deviņdesmit septītajā gadā arī Apple lapa tika palaista īstā nevis Under construction režīmā un var apskatīties, kā tolaik izskatījā abas lapas.
Jāsecina: kā jau deviņdesmitajos.
Un tā viņas izskatās 2007.gadā:
Starp citu, man skatoties kārtējo I`m a Mac / I`m a PC reklāmu radās pretenzijas:
1) pēc definīcijas neeksistē aģitācija "buy a PC", atšķirībā no "buy a Mac", jo pīši, kā zināms, nav vienas kompānijas produkts, līdz ar to tev, piemēram, pērkot laptopu izvēle ir nevis Mac / PC, bet, piemēram, Sony / HP / Acer / Mac / Lenovo;
2) PC un Windows nav viens un tas pats (atšķirībā no Mac un MacOS), līdz ar to formāli ņemot Mac reklāmas ir nevis Mac pārākums pār PC, bet MacOS pārākums pār Windows (parasti runa reklāmās tomēr ir par funkcionalitāti, nevis dizainu, bet tīri datora funkcionalitāte Mac un PC gadījumos īpaši nevarētu atšķirties - dzelži jau principā ir vienādi. Protams, to varētu lieliski pārbaudīt, uzstādot uz vienādu tehnisko parametru PC un Mac`a kaut kādu Linux distributīvu un tad salīdzinot)