Un tagad - par filmas amerikāņu rīmeiku. Pirms bija dzirdētas atsauksmes, šķita, ka šī būs visai laba filma - to režisējis fon Donnersmarks, kura "Das Leben der Andere" pelnīti Vācijai atnesa Oskaru kā labākā filma svešvalodā, bet galvenajās lomās ir Džonijs Deps un Andželīna Džolija. Taču pēcāk bija dzirdēts daudz joku par to, ka gadā, kad iepriekš nepieredzēti dominējošs kļuva 3D kino, tikai viena lieta nebija telpiska - "The Tourist" personāži. Patiesībā tagad, kad filmu esmu redzējis, varu teikt, ka tā nav ne tuvu tik slikta, kā varēja noprast pēc kritiķu atsauksmēm, bet vienlaikus - nekā diža filmā nav.
Tātad - viņa ir sieviete, kuras mīļākais Aleksandrs Pīrss ir nolaupījis gangsteriem milzīgu naudas summu. Viņa saņēmusi no viņa vēstuli, ka viņai jābrauc uz Venēciju, pa ceļam vilcienā viņai jāsameklē kāds cilvēks, neuzkrītošs tūrists, par kuru jārada policijai un bandītiem iespaids, ka tas ir viņš - Pīrss, jo ir zināms, ka par baigajiem miljoniem Pīrss ir veicis milzīgu daudzumu plastisko operāciju un ir pārmainījies līdz nepazīšanai. Vilcienā viņa noskata visai ikdienišķu matemātikas skolotāju (Deps), un ievelk šo vīrieti neparastā piedzīvojumā.
Tālākā apjaušana lai paliek tavā ziņā. Filma seko visai tipiskiem šādu filmu kanoniem, un patiesībā - 1/1 seko "Anthony Zimmer" sižetam, tagad es pat esmu beidzot atcerējies arī to filmu, un tiešām - līdzība ir baiga. Ko es gan nevaru saprast - kāpēc šajā filmā bija nepieciešams Andželīnai būt anglietei, jo būsim reāli - viņa ir tikpat angliska kā es - tatārs, un tas vien, ka viņa māk apslāpēt amerikānisku izloksni nedara viņu british. Nu, un kopumā es varu saprast arī to, kāpēc Golden Globes šī filma tika nominēta pie komēdijām un nevis pie drāmām - tas ir diezgan patruls action gabals bez kaut kādām baigākajām fiškām. Nē, vizuāli filmai nav ko piesieties - skaisti aktieri, dievīga Venēcija, bet manās atmiņās to noteikti piemeklēs Antonija Cimmera liktenis - pēc kāda laiciņa ne vella vairs par to neatcerēšos.