"Old Ideas" perfekti atbilst savam nosaukumam, jo Koens šajā ierakstā necenšas klausītāju pārsteigt, bet gan atgādināt. Ne velti pirmā dziesma šajā albumā ir "Going Home", kurā Koens vēršas pats pie sevis kā dziesminieka un raksturo Koenu kā “nothing but a brief elaboration of a tune”. Protams, viņš vēl vairāk kā iepriekš runā un vēl mazāk kā iepriekš dzied, taču ar tik poētisku tembru kā viņam dziedāšana patiesībā nemaz nav vajadzīga, turklāt dziedāšanas vajadzībām viņam ir pavadošās vokālistes (kādas viņam bija arī jaunības gados). Kā jau tas mūsdienās piedienas, aranžējumi Koena dziesmām ir vienkārši, bez neadekvātas pompas un stilošanas, kas viņa astoņdesmito gadu daiļradi padarīja nebaudāmu. Vai tas būtu "Darkness" blūzs (kurā Koens pievēršas mūsu visu mirstīgumam) vai nedaudz country manierē skanošais "Banjo", vai optimistiskais "Different Sides", viss šajā ierakstā izklausās adresēts man kā klausītājam personīgi, tas ir ļoti intīms un sirsnīgs. Protams, Koens primāri joprojām ir dzejnieks un tikai pastarpināti mūziķis - viņa ģitārspēle šajā albumā nav ne par mata tiesu filigrānāka kā pirms 40 gadiem, bet neviens no viņa kaut ko tādu negaida. Vai vismaz es negaidu, jo man tāpat ir labi.