Seši dažādi stāsti katrs ir ar savu kino valodu, katrs ir ar savu noskaņu, taču morāle visiem, protams, ir viena. Pirmais no tiem risinās deviņpadsmitā gadsimta pirmajā pusē, laikā, kad vēl bija atļauta verdzība. Nākamais - divdesmit gādsimta pirmajā pusē, kad biseksuāls talantīgs komponists piesakās par palīgu vienam no sava laikmeta dižgariem. Trešais - divdesmitā gadsimta septiņdesmitajos gados, kur žurnāliste mēģina atšķetināt mīklu, kuras dēļ mirst cilvēki un, iespējams, sprāgs atomreaktors. Ceturtais - mūsdienās, kad ne īpaši veiksmīgu grāmatizdevēju viņa paša brālis piespiedu kārtā ieliek veco ļaužu pansionātā. Piektais - 22.gadsimtā Neo-Seulā, kur mākslīgi radīta sieviete kļūst par revolūcijas līderi. Pēdējais - vēl gadsimtu vēlāk postapokaliptiskā pasaulē, kurā sadzīvo akmens laikmets un nākotnes tehnoloģijas.
Par šo filmu dzirdēju N.R. un Ziņģa sarunu, no kuras sapratu, ka filmā skatītājiem rodas daudz jautājumu, uz kuriem beigās vai nu tiek vai netiek sniegtas atbildes. Skatoties filmu, patiesībā nekādi jautājumi neradās, un nepieciešamība to skatīties vēlreiz, arī ne - viss lielos vilcienos ir skaidrs un tas, ka filmas gaitā netiek sniegtas atbildes, kā cilvēce nonāk no punkta A līdz punktam B, nemaz nešķiet būtiski. Vērts arī piebilst, ka tādas šīzes kā seriālā Lost, šeit nav.
Filma man patika - iespējams, tā nav gluži tik fenomenāla, kā to daži mēdz dēvēt, bet saturiski - noteikti iespaidīgāka nekā, piemēram, "Avatar" - daudz kompleksāka struktūra, daudz vairāk darba ieguldīts citās tehnoloģijās, ne tikai datorgrafikā, idejiski baudāms kino.