Zināmākās dziesmas no šī cikla (tā man vismaz šķiet) ir "Ardievu, meitenes" un "Cietumi", taču ne tās ir Pūces/Šveika atslēga, bet gan "Balāde" (kas te iekļauta divās versijās - Artūra Skrastiņa dziedājumā un ar Kaupera vokālu), kas galīgi neatbilst tam, ar ko kopumā asociējas Šveiks - tas nav stāsts par suņu zagšanu, simulēšanu un alkohola lietošanu, bet gan traģisms un cinisms (kas saturiski atsauc drīzāk Reja Deivisa "Some Mother's Son") - formulējums par to, ka kaulu zāģis spēlēs Štrauss ir droši vien baisākais, kas iedomājams tādā "joku ierakstā".
Uz mazāk nopietnas nots - kas man arī bija pārsteigums: "Millera kundzes atvadu dziesma", kuru dzied neviens cits kā Gundars Āboliņš (tiesa, jāņem vērā, ka deviņdesmito gadu Gundars Āboliņš bija mazliet cits aktieris nekā JRT laikos). Es kopumā neesmu sajūsmā par aktieru dziedājumu - viņu dziedāšanas maniere ir šausmīgi pēc viena šablona, vai tas būtu Skrastiņš, Jānis Reinis vai Harijs Spanovskis, un laikam jau es būtu izvēlējies arī pārējās dziesmas dzirdēt Kaupera balsī, neko daudz no dziedātāja personības nejūtot šajā izpildījumā. Bet būtiski ir tas, ka dziesmas ir stilistiski un noskaņu ziņā daudzveidīgas, lipīgas un trāpīgiem citātiem pilnas. Ar visu to, ka šis tikai nosacīti ir Prāta vētras albums, manā personīgajā vērtējumā tas noteikti ir grupas top 3 līmenī (vēl trijniekā iekļauju, protams, "Veroniku", kā arī "Tur kaut kam ir jābūt").