Un tad nāk otra filmas daļa, kurā patiesībā aktierspēle ir aptuveni tikpat nereālistiska, taču stāsts kaut kā daudz vairāk ievelk. Turklāt visai atbaidošu vīriešu vietā stāsta centrā ir Renāta Ļitvinova, kurai nu gan neglītumu pārmest nevar. Un jā - arī viņas tēlojums ir dīvains, bet viņas gadījumā laikam tas tāds ir vienmēr, un tajā arī skaitās viņas spēks. Stāsts par dzemdību nama (vai arī tā ir vienkārši slimnīcas dzemdību nodaļa? vienalga) arhīvā strādājošu sievieti, kurai ir liela nepatika pret sievietēm, kuras savus mazuļus atstāj slimnīcā, no tiem atsakoties, un jāsaka - diezgan skarbi viņa šīs sievietes pārmāca. Īpatnēji pasniegts stāsts - vienlaikus ļoti ticami, neticami, rotaļīgi un smagi. Patika.
Trešā daļa ir gan laikam vēl biedējošāka - filma par "Meiteni un nāvi" ataino padzīvojušu vīru ratiņkrēslā (Oļegs Tabakovs), kurš pieskata kaimiņienes meitu, kamēr pati kaimiņiene ir darbā. Būtu liels pārspīlējums teikt, ka viņam ir patrāpījusies jauka meitene pieskatīšanai, jo patiesībā onkulis jau ir itin lāga, bet zināms, ka bērniem galīgi nepatīk, ja viņiem kaut ko neļauj, un... nu jā, nezinu, vai vajadzētu atklāt tur notiekošo līdz galam.
Pēc pirmās daļas bija sajūta - mēsls, ne filma. Atlikušās divas tomēr garšu uzlaboja. Tehnika un paņēmieni ir gana īpatnēji, bet skatīties bija interesanti (atkal jau - otro un trešo daļu). Nezinu, vai es būtu gatavs šo filmu ieteikt arī tev noskatīties, bet savu izvēli tai pievērsties nenožēloju.