Protams, es neesmu ne tuvu tik liels Zig Zag daiļrades pazinējs, lai man būtu pamats sūdzēties par to, ka jaunajā albumā ir arī vecas dziesmas - tajos dažos koncertos, kur esmu viņus redzējis uzstājamies, diez vai es būtu paspējis pilnībā apgūt Zig Zag trīsdesmit gadu repertuāru, lai gan atsevišķi skaņdarbi patiešām nākuši pilnīgi autentiski no astoņdesmitajiem gadiem - jo īpaši šajā ziņā izceļama "Bedre (histērija)", bet tas pat nav īsti slikti, jo tā jau patiešām ir desmitgade, no kuras ir izcēlusies "Zig Zag" mūzika. Vispār jau galvenais mīnuss, ko saskatu šajā albumā, ir tas, ka man personīgi nav nekādas skaidrības, kāpēc gan lai es kā neitrāls klausītājs, kuram Zig Zag ir tikai vēl viena latviešu grupa, varētu vēlēties to iegādāties un klausīties mājas apstākļos. Tā ir pietiekami normāla mūzika, kam palēkāt līdzi kādā festivālā (jo īpaši, kad Lasinskis tevi aicina "Dejo līdz!"), varbūt tas būtu puslīdz iederīgs kādā ballītē, bet privātām vajadzībām - nē, galīgi nē. Ir mūzika, kas ir paredzēta dzīvajam izpildījumam un ir mūzika, kas ir domāta, lai to baudītu mājās pie kamīna. "Ēzelītis Iā" man galīgi nešķiet viens no tiem ierakstiem, kam es saskatītu jebkādu vērtību mājas ierakstu kolekcijā - atšķirībā no jau pieminētajiem "The Cure", kuru krāšņās optimistiski depresīvās sintezatoru partijas spēj aizgrābt un tevi ieraut Roberta Smita pasaulē.