Bet patiesībā šim ierakstam tomēr ir savs dīvains un savā ziņā - nepieradināts skaistums un vairākās tā dziesmās var dzirdēt šādas tādas topošā Dark Side noskaņas. Vai tā būtu liegā "Burning Bridges", tīrā rokdziesma "The gold it`s in the..." vai liegi liriskā balāde "Wot`s... uh the deal" (diez vai kāda cita PF dziesma var izcelties ar tik skaistu nosaukumu) vai Mudmen, kuras Gilmora ģitāras solo ir absolūti DSotM noskaņās ieturēta, šim ierakstam ir kaut kas, ko piedāvāt klausītājam.
Jāatzīst gan, ka no visiem PF ierakstiem arī man šis ir viens no vismazāk klausītajiem, droši vien tāpēc, ka šeit nav tādu īstu virsotņu, sevišķi aizgrābjošu un epohālu skaņdarbu, ar kuriem tev automātiski asociētos viss albūms. Šī mūzika ir pēc PF standartiem pietiekoši viegla un vienkārša, lai gan, protams, albūms ir zīmīgs arī ar to, ka šeit Voterss pirmo reizi pievēršas sava tēva nāves tēmai.
Bet arī visa šī depresija šajā ierakstā skan kaut kā dzīvīgi, pat frāze: "You are the angel of death / And I am the dead man`s son" optimistiski skanošajā "Free Four" nešķiet nekas īpaši drūms. Protams, es neapgalvoju, ka šis būtu visu laiku labākais Pink Floyd albūms vai vismaz gandrīz labākais, bet savā ziņā tas ir īpašs un viens no tā galvenajiem plusiem slēpjas tajā, ka es to varu klausīties, nezinot uz priekšu, kas notiks tālāk, jo man tas vēl ir pietiekami svaigs.