Šķiet, ka ar "Electronic Sound" Harisons bija izlēmis sacensties ar savu grupasbiedru Lenonu un tā eksperimentālajiem ierakstiem, kas tapa kopā ar Joko Ono. Harisonam par laimi savas (stipri neglītas) japānietes pie rokas nebija, līdz ar to šajā ierakstā viņam palīdzēja Bērnijs Krauze - "Rosemary`s Baby" skaņu celiņa autors.
Šis albums sastāv no divām "kompozīcijām" - "Under the Mersey Wall" un "No time or space". Par dziesmām tās nosaukt nevar, jo šis ieraksts savā būtībā nav nekas diži vairāk par sintezatora iespēju (ne pārāk bagātīgu) paraugdemonstrējumu. It īpaši tas attiecas uz pirmo pusi, kuru radījis Harisons viens pats - tā faktiski ir gluži vienkārša skaņu kolāža, kas varbūt puslīdz iederētos kā skaņu celiņš kādā aizdomīgas kvalitātes indie filmā, bet patstāvīgi tai nav vispār nekāda eksistences pamata. "No time or space" ir salīdzinoši interesantāks gabals, jo Krauze atšķirībā no Harisona savu instrumentu vismaz pārvaldīja pietiekami labi, līdz ar to viņš arī labāk zināja, kā un ko no tā varēja dabūt laukā. Vienlaikus, tā kā šis "skaņdarbs" savā būtībā tāpat bija tikai sintezatora paraugdemonstrējams, sevišķi saistoši kaut ko tādu klausīties nav. Jāatzīst, ka salīdzinoši ar "Electronic Sound" agrīnie Kraftwerk ieraksti ir daudz vieglāk baudāmi. Bet, protams, tā kā šo ierakstu izdeva Bītlu dalībnieks, tolaik pat atradās diezgan daudz cilvēku, kas to iegādājās. Nez, vai viņi bija vīlušies?