Tomēr ne tikai "production" vērtību pazemināšanās ir šī ieraksta trūkumu vidū. Nevar nepieminēt, ka Meat Loaf balss šeit nav tāda kā iepriekš, proti, tā ir daudz vārgāka un vairāk darba šoreiz veic bekvokālisti nekā pats lielais vecis. Bet galvenais trūkums tomēr ir tajā, ka Steinmans šoreiz nav pastrādājis godam - vairumam šī ieraksta kompozīciju nav nekādas spēcīgās melodijas, kā rezultātā tiek zaudēts galvenais "Bat out of hell" pluss, turklāt vispār Meat Loaf maniere kā tāda ir stipri ātri vien apnīkoša, jo nosaukt to par sevišķi oriģinālu nevar. Bet es tiešām nešaubos, ka kaut ko tādu kā "I`m gonna love her for both of us" pirmajā albumā Steinmans nebūtu iekļāvis - ja salīdzina to ar kaut vai "Paradise by the dashboard light", tad šķiet, ka visu laiku melodija kaut kur tuvojas, bet tā arī neatnāk, un tā - sešu minūšu garumā. Turklāt šis ieraksts kaut kā jau diezgan pamatīgi smako pēc astoņdesmito gadu "feikuma" un pat salīdzinoši ar faktiski stipri stulbo pirmo albumu, šeit vēl vairāk jūtams, ka it`s not the real thing, bet gan kaut kāds mēģinājums radīt astoņdesmito gadu mūziklu, taču šeit absolūti iztrūkst to vokālo un instrumentālo "āķu", kas "Bat out of hell" padarīja par ierakstu, ar kura klausīšanos tu varbūt nelepojies, bet kuru tu vismaz vispār klausies. Tikām šajā ierakstā varbūt vienīgi tituldziesma - "Dead Ringer For Love" (duets ar Cher), kura varētu tīri labi iederēties filmā "Grease", atbilst vismaz kaut kādiem standartiem (starp citu, tās ievads man nez kāpēc pamatīgi atsauc Alice Cooper "Lost in America"). Bet nekā cita uzslavas vērta šeit nav - gabali ir gari, salkani un bezmērķīgi - tādi kā "Everything is permitted".