Faktiski jau visi piecīšu ieraksti droši vien ir apmēram vienādā kvalitātē - ar dažām labāk zināmām dziesmām, apmēram viendabīgas kvalitātes saturu, nopietnākiem un mazāk nopietniem gabaliem. Vispār būtu interesanti izveidot tabulu ar to, kādas dziesmas piecīši pārsauca kādā veidā un ko viņi tieši "apzaga" ar katru savu skaņdarbu. Patlaban droši zinu vien to, ka šajā ierakstā (daļā "Vakarziņas") atrodamais "Pazudušais dēls" štatos labāk ir zināms kā "City of New Orleans", ko kā pirmais laikam izpildīja Arlo Guthrie (šīs dziesmas gadījumā pat teksts ir totāli pārspiests, vienīgi ieviešot nelielas lokalizācijas, aizstājot Ņūorleānu ar Rīgu un pārceļot situāciju un varoni uz latviešiem tuvākām tēmām. Var pieņemt, ka piecīšu klausītāji Amerikā arī tolaik gluži labi zināja, kas oriģinālā bijusi katra piecīšu dziesma, līdz ar to tajā laikā droši vien pat par plaģiātu šīs grupas sakarā nevarēja runāt. Jā, bet ja kāds man vēl varētu papildināt informāciju par piecīšu dziesmu attiecībām ar oriģināliem, es būtu par to ļoti pateicīgs. Kas attiecas uz piecīšu "mūziku", tur jau īpašu variantu nav - tā ir paredzēta ļoti specifiskam patērētājam,un ja tu ietilpsti tās mērķauditorijā, tā visticamākais tev patiks, ja nē - tad noteikti nē. Tas arī viss.