Viena no ieraksta galvenajām problēmām ir tā sadrumstalotība. Kamēr "Arthur" bija vienots un sakarīgs stāsts, šeit man vismaz ieraksta doma nav skaista. Ok, es saprotu, ka lielu daļu savas uzmanības Deiviss velta mūzikas industrijas kritizēšanai, bet kāpēc viņš pretstata Powermanam jeb industrijas cilvēkam transvestītu Lolu? Kāda tur ir doma? Un kā šajā situācijā iederās pērtiķcilvēks? Vai viņš un Lola ir tie, kas saceļas pret sistēmu? Un vai Rejs Deiviss vispār kaut ko ir gribējis pateikt ar šī albuma nosaukumu, izņemot uzskaitīt tajā dažas šī albuma dziesmas?
Protams, šaubu nav, ka visdrīzākais tu šo ierakstu varētu iegādāties tādēļ, ka tajā atrodama droši vien slavenākā šīs grupas dziesma (ar to konkurēt varbūt var vienīgi "You really got me" un "Waterloo Sunset") - jau pieminētā transvestītisma himna "Lola". Interesanti, ka es pirmo reizi šo dziesmu dzirdēju nevis oriģinālā, bet gan "Naturally born hippies" izpildījumā, un šī dziesma man lika ļoti atzinīgi vērtēt šo ļoti apšaubāmo vācu (holandiešu? dāņu? kāda starpība...) ansambli. Šaubu nav - "Lola" ir lieliska dziesma, manā gaumē varbūt ne gluži "Arthur" labāko skaņdarbu līmenī, bet ļoti tuvu tam. Un tāpat lieliska ir otra šī ieraksta zināmā dziesma - "Apeman", kurā Deiviss dzied par to, ka viņš gribētu drop out no sabiedrības un dzīvot kā normālam primātam pieklājas.
But with the over-population and inflation and starvation and the crazy politicians,
I don`t feel safe in this world no more,
I don`t want to die in a nuclear war,
I want to sail away to a distant shore and make like an ape man.