Patiesībā līdzīgi kā tas ir ar jau minēto White Album, būtiskākais rādītājs, lai tu par šo ierakstu būtu sajūsmā, ir tava tolerance pret visiem te sastopamajiem mūzikas stiliem. Man ar to kopumā sevišķu problēmu nav, taču vienlaikus izbaudīt šo albumu kā vienotu veselumu man kaut kā neizdodas. Teju vai katru dziesmu atsevišķi varu klausīties ar lielāko prieku, bet visu albumu no vietas - kaut kā ne tik ļoti gribas dzirdēt. Kur tur vaina - varu jautāt tev, varbūt varēsi sniegt man atbildi uz šo jautājumu, jo pats īsti skaidrību nerodu. Varbūt manai gaumei te ir par daudz jaunā viļņa, varbūt arī nē. Ja kas, aizmirsu pieminēt, dažās šī ieraksta dziesmās var just, ka Grebenščikovs bija sācis ietekmēties no sava "skolnieka" - Viktora Coja, velkot diezgan spēcīgas paralēles starp "Akvarium" un "Kino" mūziku. Protams, tas nav nekas sevišķi pārsteidzošs, ievērojot to, ka tajā laikā Grebenščikovs ar Coju daudz tusēja un vismaz viena dziesma šajā albumā tika radīta Coja klātbūtnē.