"Vai tā ir tiesa, ka Coca Cola ir vislabākais dzēriens pasaulē?"
Diemžēl šī CNBC filma īsti nav pieskaitāma īstam dokumentālam kino, bet daudz vairāk līdzinās reklāmas filmai, kurā gan tiek izstāstīta Kolas vēsture, taču veids, kādā tā tiek pasniegta, liek saprast, ka Kompānija ir ja ne gluži šo filmu pasūtījusi, tad vismaz lielu daļu tās satura noteikusi gan. Bet, manuprāt, lai dokumentāla filma, kas stāsta par kādu uzņēmumu, būtu laba, tai ir jābūt provokatīvai un tiešai, pretējā gadījumā nekā cita kā cukurūdens šajā filmā nebūs.
Jau sieviete, kas vada šo filmu/"raidījumu" nevieš pārliecību par to, ka viņa patiešām ir žurnāliste un nevis tikai smuka seja, bet viss filmas saturs tikai apstiprina šo hipotēzi.
Līdz ar to šajā filmā gan tiek pieminētas dažas Kompānijas neveiksmes - ieskaitot New Coke, bet problēma ir tajā, ka arī tās tiek pasniegtas kā uzvaras. Un tikām patiešām pretrunīgi vērtējamās lietas - par sadarbošanos ar nacistisko Vāciju, par tiesas procesiem, par neveselīgas produkcijas reklamēšanu bērniem, par aizdomīgām sastāvdaļām, šeit netiek minēts ne vārda. Kā atzīmēja N.R., arī šī filma ir daļa no Coca Cola lieliskās mārketinga stratēģijas. Taču diemžēl es nebūt neesmu tādā mērā "kolists", lai mani interesētu reklāmas filmas par šo produktu un tā ražotāju.
Nenoliedzu, šo to jaunu es no filmas uzzināju, bet tikpat labi to varētu izlasit kādā rakstā Internetā, vienlaikus nesaņemot zombējošas reklāmas devu.
Labi gan, ka pret Coca Cola produkciju esmu no dabas imūns - varu dzert un varu nedzert, biežāk izvēloties otro variantu. Tāpat šo filmu varu skatīties un varu neskatīties, bet labāk - neskatīties.