Filmas pamatā ir teoloģisks, nedaudz matemātisks un diezgan daudz morāls disputs starp trim iesaistītām personām. Galvenais varonis ir katolis Žanpols (Žanluī Trintinjans), kurš seko Paskāla izteiktajam principam - ja ticot Dievam, tu neko nezaudē, bet vari tikai iegūt, tad neatkarigi no tā, cik zema ir iespējamība, ka tu "vinnēsi", ticēt ir izdevīgāk. Viņam oponē marksists Vidāls. Plus filmā piedalās Vidāla draudzene (ne seksuālā nozīmē) Moda, pie kuras Zanpols pavada nakti. Hm, kaut kā baidos, ka tik nebūšu sajaucis, kurš no viņiem bija par Paskālu un kurš pret. Skatijos filmu ar nedaudz nobīdītiem subtitirem, līdz ar to uz savām spriešanas spējām pārmērīgi nepaļaujos. Moda un Vidāls visu laiku ķircina Žanpolu par to, ka viņš ir iemīlējies kādā mistiskā blondīnē, un filmas beigās viņš tādā patiešām iemīlās. Jā, pie Modas viņš paliek pa nakti un viņu komunikācija divatā arī veido lielu dalu filmas sāls un morālās stājas. Jāpiezīmē, ka seksa starp viņiem nav, lai gan tik tālu no tā ari nav.
Neteikšu, ka man šī filma būtu satriecoši patikusi, taču salīdzinoši ar dienu vēlāk skatīto 1985.gada "The Coca Cola Kid" šī filma ir daudz modernāka un aktuālāka - nekas, ka tā ir melnbalta un ka tai ir jau 40 gadi.