Albuma raksturīgākā dziesma, kura vispār labi raksturo "The Runaways", ir to ievadošā "Cherry Bomb", kurā 15 gadus vecā Šerija Karija sevi prezentē kā nevaldāmu seksa bumbu, bet pavadošais sastāvs, kurā īpaši izceļas 17gadīgā ģitāriste Lita Forda, spēlē netīru rokenrolu Igija Popa un "The Stooges" gaumē.
Līdzīgā maniere grupa turpina arī tālāk - ar Šērijas stenēšanu un ļoti spēcīgiem duetiem ar Džoannu Džetu, vienkāršām un līpīgām melodijām un saturiski ļoti primitīviem, bet no nepilngadīgu meiteņu lūpām skandaloziem tekstiem.
"The Runaways" ir viena no tām grupām, kas nedzied par mīlestību, bet par puļķēšanos. Taču dīvainā kārtā tās gadījumā saturs patiešām atbilst formai - un vismaz manās acīs viņas ir daudz pārliecinošākas nekā daudzas vīriešu cock rock grupas ("Kiss" un tamlīdzīgas).
Albums ir ļoti īss un paiet vienā pūtienā, bez jebkādām stila variācijām, izceļas uz pārējā fona varbūt vienīgi to noslēdzošā teju 7 minūtes garā "Dead End Justice", mūziklveidīgs balagāna gabals, kurā tiek prezentēts kā Šerija nonāk cietumā un kopā ar Džoannu no tā aizbēg.
Jāsaka - šis albums ir daudz labāks, nekā es to būtu gaidījis - no dabas esmu diezgan skeptisks attiecībā pret mārketētām meiteņu grupām, bet šķiet, ka Faulijs patiešām zināja, ko viņš dara (viņš kopā ar Joan Jett rakstīja vairumu šī albuma dziesmu), un gala rezultāts izklausās pēc autentiska 15-17 gadīgu meiteņu kliedziena un nevis pēc rūpīgi sagatavota produkta (lai gan bez rūpīgas gatavošanās, tas, protams, izklausītos pēc kakas).