Lūk, kādā noskaņā varbūt arī Timam Bērtonam vajadzēja veidot savu "Alisi", pretstatā tam krāsainajam beztolkšovam, par kuru kļuva viņa filma. Veitss tomēr ir viens no tiem mūziķiem, kuru gadījumā nav nepieciešama super daudzveidība, lai viņš varētu iekustināt katru manas tik ļoti jūtīgās dvēseles stīgu, raisīt vienlaikus skumjas un kaut kādu dīvainu pacilājumu caur asarām (patosaini, ne?). Jā, "Flower`s Grave" ir visai līdzīga kā "You can never hold back spring", bet arī pati par sevi tā ir ļoti baudāma:
Vispār interesanti - kā kāds cilvēks ar tādu balsi un tādu imidžu kā Veitss spēj būt tik izjusts, tik lirisks un emocionāls. Un kādā veidā viņš spēj apvienot emocionalitāti ar savai mūzikai tik ļoti raksturīgajām vācu mūzikas (pamatā - kabarē un Kurta Vaila) ietekmēm. Kā viens cilvēks spēj tik kolosāli izklausīties kā Veits, ķērcot vāciski ar šausmīgu akcentu "Sei pünktlich! Komme nicht zu spät", ir pāri manai sapratnei. Bet viņš to spēj, un viena no viņa vāciski tematiskajām dziesmām "Reeperbahn", ir vēl viena no šī ieraksta virsotnēm. Lai gan vispār jau Veitsa gadījumā, manuprāt, par virsotnēm ir grūti runāt, jo viņš ir viens no tiem mūziķiem, kas visā savā karjerā nav izdevuši pat vienu pa īstam draņķīgu albumu, bet allaž spējuši saglabāt ļoti augstu līmeni. Un "Alice" šeit nav nekāds izņēmums.