Tomēr jāatzīst, ka grupas mēģinājumi kļūt daudzveidīgai mani sevišķi neiepriecina. Led Zeppelin eksperimenti ar fankmūziku dziesmā "The Crunge" varbūt ir interesants vēsturisks kuriozs fakts, bet tas noteikti ne tuvu nav labākais fankmūzikas skaņdarbs vēsturē, un vienlaikus tas ne tuvu nav labākais skaņdarbs Led Zeppelin krājumā - tomēr Robijs Plānts nebija melns, un arī grupas pārējie dalībnieki nebija tādi ļaudis, kam fanks bija asinīs. Tāpat "Dancing Days", kas sākas ar kārtējo epohālo rifu no mistera Peidža, tālāk pārvēršas par diezgan vienkāršu poprokeri, kaut ko tādu, kas man vairāk šķiet piedienīgs kādai Southern Rock grupai un nevis "cepelīniem". Man patiesībā tīri labi patīk "D`yer Maker", lai arī tas, protams, ir regejs, ko grupa šeit spēlē, un atkal jau Boba Mārlija lauciņā Mārlijs sasitu Peidžu, Plāntu un kompāniju vienos vārtos, bet vienlaikus šo dziesmu klausīties tomēr ir forši, lai arī ir skaidrs, ka pārmērīga aizraušanās ar eksperimentiem Led Zeppelin nebija vēlama (ne velti ar nākamo albumu viņi atgriezās pie savas uzvaras formulas), un iedomāties grupu spēlējam tikai regeju es pilnīgi noteikti nevaru.
Līdz ar to man šis noteikti nav iecienītākais Led Zeppelin ieraksts - kaut vai tāpēc vien, ka tā kvalitāte nav sevišķi vienmērīga, bet izcilākie rokmūzikas albumi, manuprāt, ir raksturojami ar to, ka tajos nav nevienas dziesmas, par kuru tu varētu teikt: "Nē, šitais gabals gan tā īsti nevelk."