Protams, ka ne jau viss šajā ierakstā ir bezvērtīgs un zemē metams - man ļoti pat patīk "A Sight for Sore Eyes", kas gan iesākas kā "Auld Lang Syne", bet ātri pārtop tipiskā un ļoti baudāmā Veitsa balādē, varbūt tas nav gluži viņa spožākais veikums, bet ļoti patīkams. Interesanta ir relatīvi eksperimentālā kompozīcija "Potter`s Field", kurā Veiss aktīvi izmanto stīgu instrumentus, padarot skanējumu draudīgāku nekā tas agrāk Veitsam bijis raksturīgi. Pie plusiem pieskaitīšu arī "Burma-Shave" un "Barber Shop" - vienkāršas un ne pārāk uzkrītošas dziesmas, kas kopumā nodrošina to, ka neskaitot pāris holivudiskākus mūziklu stila gabalus, albums kā tāds ir pilnīgi ok, bet fakti nav apstrīdami - Veitsam bija šajā brīdī jāizlemj, kurā virzienā viņš vēlējās iet - iekarot naudasmakus vai sirdis, un labi, ka viņa izvēle bija tāda, ka teju 35 gadus vēlāk ar "Bad as Me" viņš pirmo reizi ticis Billboard topa pirmajā desmitniekā, vienlaikus - neatsakoties no savas identitātes. Līdz ar to kaut kādā mērā "Foreign Affairs" ir ļoti būtisks ieraksts Toma biogrāfijā - tas bija brīdis, kad viņš gandrīz salūza, taču rezultātā - kļuva vēl stiprāks.
Tas gan nenozīmē, ka "Foreign Affairs" manā pleilistē varētu sevišķi uzkavēties, jo kā jau minēts - šis ir viens no viņam vājakajiem veikumiem.