Teju ar pārdabiskām īpašībām apveltīto ģīmetni Eglītis līdzīgā veidā dažus gadus vēlāk atkārtos "Kazanovas mētelī", tikām par pašu noveli šaubu nav, ka iedvesmu Eglītim devusi cita ģīmetne - tā, kurā attēlots Dorians Grejs, taču tas, ko Eglītis ar šo ģīmetni izdara, ir pilnīgi atšķirīgs no tā, ko piedāvāja Vailds. Klāvu Raipalu ģīmetne dara pašpārliecinātu, mērķtiecīgu, disciplinētu, tādu, kāds viņš gadiem nav bijis, un visa pasaule (vismaz Rīgas mākslas) ir viņam pie kājām. Šaubu gan nav, ka agrāk vai vēlāk viņš atkal kritīs, jo Klāvs pats jau nav mainījies, savas problēmas viņš nav pa īstam atrisinājis un līdzīgi kā Bojack Horseman teju simts gadus vēlāk, viņš pagaidām tikai simulē, ka ir kļuvis par citu cilvēku.
Šādā īsā formā neko īsti citu gaidīt nevar, bet tāpat jāpiemin, ka pārējie noveles tēli, neskaitot Klāvu, nav sevišķi nostrādāti, tā Klāva mīļotā sieviete, lai arī laika gaitā kļuvusi par operdziedātāju, savā būtībā ir NPC, kas eksistē tikai Klāva vajadzībām. Arī citi vīrieši novelē šķiet veidoti līdzīgā manierē - kā tādi datorspēles varoņi viņi ir novietoti īstajās vietās pareizajā laikā un droši vien turpat ir arī tad, kad neviens uz viņiem neskatās.
Savā būtībā "Ģīmetne" ir palīgteksts vai saistviela starp nozīmīgākiem Anšlava Eglīša darbiem, ar ne pārāk lielu patstāvīgu vērtību (ne velti šeit parādās arī daži tēli no citiem viņa darbiem, apliecinot, ka tie visi mīt vienā cinemati. universe). Kā cilvēkam, kas cenšas iepazīties ar visiem Eglīša darbiem, man šī grāmata bija pietiekami interesants papildinājums jau iepazītajam komplektam, bet tā noteikti nav viens no atslēgas darbiem viņa daiļradē.