Stāsts šeit ir kaut kādā mērā radniecīgs ar Pītera Grīneveja slavenāko filmu: "Pavārs, zaglis, viņa sieva un viņas mīļākais", tikai zagļa lomu šajā filmā uzņemas bāra īpašnieks, bet pavāru aizstāj privātdetektīvs. Labi, patiesībā tā līdzība ir aiz ausīm pievilkta, vienkārši man ienāca prātā Grīnevejs. Bet idejiski stāsts ir sekojošs: ragnesis noalgo privātdetektīvu, lai pārliecinātos, ka sieva viņu krāpj. Un patiešām viņa guļ ar vienu no viņa bārmeņiem. Tiesa, ievērojot to, kāds psihopāts ir viņas vīrs, sievu var saprast. Taču vīrs, atbilstoši savai psihopāta dabai, noskaidrojis patiesību, nolemj to pašu privātdetektīvu noalgot vēlreiz - šoreiz, lai tas atbrīvotos no sievas un viņas mīļākā. Un tā visa rezultātā tiek iekustināta ķēdīte, kuras izritināšanās rezultātā asinis patiešām līs, bet vienkārši nebūs nekas.
Lai arī filmas centrā ir trijotne vīrs, sieva un mīļākais (Dens Hedaja, Frānsisa Makdormanda un Džons Gecs), filmas kolorītākais tēls ir Emeta Volša atveidotais glumais un reizē totāli bezkaunīgais privātdetektīvs, kurš gan spēlē pats savu spēli, gan izceļas ar gaužām neētisku humoru attiecībā pret savu klientu, un kura izteiktā filmas beigu frāze komplektā ar smiešanos, pašam mirstot, labi raksturo filmas noskaņu un vērtības. Taču nē - patiesībā arī trijotne ir gana spilgta, tikai detektīvs ir vēl spilgtāks. Kā jau to no Koeniem var sagaidīt, lai arī primāri tas ir trilleris, tas ir trilleris, kura skatīšanās laikā tev kā skatītājam brīžiem ir visnotaļ jautri, lai arī tu ne mirkli nezaudē pārliecību, ka sevišķi labi tas viss nebeigsies, un ka patiesībā tā tam arī būtu jānotiek. Pilnīgi noteikti šo filmu ir vērts redzēt.