Šajā ierakstā atrodama viena dziesma, par kuras saturu Koens, cik zināms, mūsdienās drusku kaunās, jo viņam tagad esot princips nerunāt par savām sievietēm, bet dziesmā "Chelsea Hotel #2" viņš atstāsta epizodes no savām īsajām attiecībām ar Janis Joplin. Ja par apgalvojumu: "You told me again that you preferred handsome men, but for me you would make an exception" Koenam nebūtu pamata kaunēties, tad atstāstīt "giving me head on the unmade bed while the limousines wait in the street" droši vien nav tipiska labas audzinātības pazīme.
Skanējums šim ierakstam ir drusku muzikālāks kā tā priekšgājējam - es joprojām negribētu apgalvot, ka šeit būtu sastopamas izcilas atmiņā paliekošas melodijas, bet te vismaz iesaistās vairāk instrumentu un dziesmu noskaņas ir drusku daudzveidīgākas.
Koena galvenais trumpis, protams, gluži tāpat kā iepriekš ir teksti, pat dziesmā "There is a War" viņš pārkāpj pāri parastajām klišejām, dziedot:
Why don&39;t you come on back to the war,
don&39;t be embarrassed,
why don&39;t you come on back to the war,
you can still get married.