Spilgtākā kompozīcija, jo īpaši saturiski, ir "The Guests", ar kuru arī sākas albums. Vienkārša ģitāras melodija, Dženiferas Vārnsas eņģelisks bekvokāls un sērīgs, bet varbūt arī cerīgs apgalvojums, ka neviens nezina, kurp dodas nakts. Un kas gan ir tie viesi, ja ne mēs visi šai pasaulē? Skaidrs, ka vairums citu dziesmu te ir vairāk vai mazāk par mīlestības tēmu, bet pietiekami eleganti un ar stilu. Plus atkal jau jāuzslavē tas, ka šoreiz muzikālā noskaņa te perfekti saskan ar dziesmu saturu, līdz ar to pat brīžos, kad Koens (kā nu bez tā) ir mazliet neķītrāks, tas skan bez falšām notīm. Ļoti man tīk "The Smokey Life" - saldsērīga dziesma par mīlas dēkas beigām:
I know ... where long ago we agreed to keep it light So lets be married one more night It's light, light enough To let it go
Reizēm "Recents Songs" vairāk tiecas Austrumu mūzikas virzienā, reizēm pievēršas itin klasiskam džezam (I Came So Far Away for Beauty būtu tipisks piemērs), un, jā - te nav tādu pērļu kā Koena pirmajos divos albumos, bet joprojām viņš spēj uzrunāt personīgi, spēj valdzināt, un es varu vien brīnīties, cik sekmīgi viņam izdevās izvairīties no aizraušanās ar visādām muļķībām disko mūzikas lauciņā septiņdesmitajos gados, bet vienlaikus astoņdesmito gadu modes tendences viņu tomēr sačakarēja. Vienīgais, ka šajā ierakstā nav līdz galam saprotami - vai patiešām Koenam bija nepieciešams ierakstā iekļaut franču valodā iedziedāto "Un Canadien Errant" - tur laikam ir vēsturiski politisks konteksts, kāpēc tas tomēr bija aktuāli, bet skaidri jūtams, ka Koens un franču valoda nekad nav bijuši paši labākie draugi un šo izpildījumu ir visai sāpīgi klausīties. Bet visādi citādi - teicams ieraksts.
Un tik dīvaini, ka nākamajā reizē, kad Koens stāsies publikas priekšā ar jaunu materiālu, nekas vairs nebūs tāds pats kā iepriekš.