Kopumā laikam jau filmas galvenā vērtība ir tās vizuālā puse - operatora Marka Lī Pinga Bina darbs, Renuāra gleznu inscinējumi un reprodukciju tapšana (filmas vajadzībām esot gleznojis kāds cietumsodu izsēdējis gleznu viltotājs), mazāk - varoņu savstarpējās attiecības. Kristai Terē, kas atveido Andrē, galvenā funkcija ir būt skaistai un ar šo uzdevumu viņa lieliski tiek galā. Arī Vensānam Rotjē (Žans Renuārs) loma kopumā nav no sarežģītajām, laikam jau interesantākais tieši kā tēls ir Mišels Bukē vecā Renuāra lomā, taču šī tiešām nav filma, kura paliek atmiņā aktierspēles dēļ. Noskaņa, skati (ar vairāk vai mazāk atkailinātām modelēm un bez), varbūt vēl viena-otra frāze (piemēram, Renuāra atbilde ārstam par to, kā viņš gleznos, kad būs pilnībā zaudējis kontroli pār savām rokām - ar pimpi). Kālab gan šī būtu viena no "filmu filmām", es tā īsti saprast nevaru - kaut kā man šķiet, ka franču kino katru gadu ir pārītis labāku kino lenšu un ne jau gluži nejauši "Renuārs" Francijas kino Cēzara balvās pat nebija nominēts gada filmas kategorijā un vienīgi Bokē saņēma nomināciju par aktierdarbu, kamēr pārējās nominācijas/balvas filma saņēma tā sauktajās tehniskajās kategorijās. Nav jau tā, ka tā būtu slikta vai bezvērtīga filma, bet labākajā gadījumā es to iekļautu grāmatā par 500 labākajām franču, nevis pasaules filmām.