Ok, patiesībā nekādu TĀDU atmiņu saistībā ar Audiosmog man nav, viņu uzstāšanās "Back to school" pasākumā nebija nekas īpašs (un arī Schlegl tur nepiedalījās) un no tā pasākuma visvairāk man atmiņā palicis ir H-Blockx fans no Liepājas, kas vairākkārt atkārtoja, ka "bļeģ, klausoties `Little Girl` es vienmēr, bļeģ, raudu", kaut kā tamlīdzīgi.
Tātad, kas ir Audiosmog, es esmu jau paskaidrojis. Viņu lielākais grāvējs bija kavers No Angels dziesmai "Daylight in Your Eyes", kas faktiski ir arī viņu labākais veikums. Ar to arī iesākas šis albums un faktiski ar to tas varētu arī beigties, jo viņu joks ātri vien pārstāj būt smieklīgs. Vēl ir dziesmas, kuras Audiosmog aranžējumā skan pietiekami labi, it īpaši var izcelt "When Will I Be Famous" (kuras oriģināls man nav pazīstams) un "Horny". Taču liela daļa šo dziesmu ir absolūti bezjēdzīgas - tu varētu "Samba De Janeiro" izpildīt kā gribētu, un tā joprojām būtu mēsls, tas pats attiecas uz "Bailando", Vengaboys "We Like to Party" un ABC "Around the world". Faktiski jau vaina ir tajā, ka Audiosmog vienīgais, ko savās versijās pārveido, ir ieliek ģitārzāģi un dzied "kā veči", bet lielākoties tas nekādas jaunas atklāsmes nedod. Atšķirība starp Toma Džonsa un Audiosmog "Sex Bomb" ir minimāla, tāpat man nav skaidrs, kāpēc viņiem vispār vajadzēja kaverēt "Freestyler" un vēl veselu kaudzi dziesmu.
Īsi sakot - ja "Audiosmog" būtu projekts, kura darbība aprobežotos ar vienu Maxi-singlu, kurā būtu iekļauta "Daylight" un vēl kāds pārītis labāko dziesmu, tad es teiktu - malači, puiši, tā turpināt. Bet tā kā viņi patiešām turpināja, tad ne pie kā laba tas nenoveda.