SEO Made Simple (2nd edition)
book — USA — 2010

7.0
Otrā grāmata par SEO, ko izlasīju. Šī ir jau drusku nopietnāka nekā SEO Made Easy (interesanti, ka grāmatām ir gandrīz identiski nosaukumi, gan jau, ka te savu lomu spēlē cīņa par atslēgas vārdiem un pozīcijām Google rezultātos). Pluss tai ir arī apstāklī, ka šī grāmata ir drusku "svaigāka" par savu priekšgājēju.
Pagaidām nav tā, ka man būtu pārmērīga vēlme iedziļināties tajā burvībā, ko sauc par SEO pa nopietno, bet vismaz kaut kāds jēdzīgāks ieskats par visu šo sviestu man ir sācis veidoties. Protams, es joprojām neuzskatu, ka tā būtu "zinātne" un nav tā, ka es ar cieņu skatītos uz jebkuru personāžu, kam ir izdevies sasniegt lieliskus rezultātus uz kādu absurdu atslēgas vārdu, bet vismaz visa šī rezultātā es ņēmu un pārtaisīju savu mājaslapu. Ok, nav tā, ka tā tagad būtu kļuvusi sevišķi SEO draudzīga (title tagu un metas es slinkuma pēc neesmu padarījis par sevišķi funkcionāliem), bet vismaz tā nav tik katastrofāli haotiska, kāda tā bija iepriekš. Ardievas varu pateikt lasishana.php un radi.php linkiem un visādam citādam ar to saistītam sviestam, un savs nopelns šajā situācijā ir arī Fleišneram. Protams, nav tā, ka man būtu ļoti svarīgi dominēt uz atslēgas vārdu "vakardienas analītiķis", jo neviens cits, izņemot mani, šādu vārdu savienojumu neizmanto, bet nav tā, ka man būtu diži nepieciešams, lai šo blogu lasītu vairāk kā tie pieci cilvēki, kuri te paretam iegriežas. Lai arī reizēm esmu drusku narcistisks, rakstu jau es vairāk sev un mazāk - tev, līdz ar to manām personīgajām vajadzībām SEO nav visaugstākā prioritāte. Taču savest kārtību - tas vienmēr ir forši, pat tad, ja tā kārtība nekam īsti nav vajadzīga. Un nekas, ka šajā aprakstā neko jēdzīgu tā arī par grāmatu nepateicu, jo tu to varbūt nemaz neievēroji.
2012-11-15
comments powered by Disqus