Es šo filmu biju redzējis kaut kad diezgan pasen - manuprāt, nupat biju beidzis skolu, Lieni droši vien vēl nepazinu.
Filmas vēstījums ir par leģendārā porno žurnāla "Hustler" žurnāla bēdīgi slaveno izdevēju Lariju Flintu. Kā varēja saprast, Hustler pamatatšķirība no Playboy bija tāda, ka tas nebija paredzēts augstāko aprindu ļaudīm ar lieliem ienākumiem, bet ikvienam. Pašam Flintam mūža laikā ne reizi vien gadījās nokļūt problēmās ar tiesībsargājošajām institūcijām, kas gan laikam porno industrijas darbiniekam nav nekas pārsteidzošs. Lai arī nekad neesmu bijis šīs industrijas cienītājs, Flinta personāžs man patiesībā patiešām šķita visnotaļ simpātisks (lai arī apzinos, ka filmā viņš ir ticis daļēji idealizēts, salīdzinājumā ar reālo dzīvi). Var arī pieminēt, ka Flintam dzīvē lieliski paveicās - kas var būt krutāk kā pornožurnālu izdevējam kā atentāta rezultātā tikt paralizētam no jostasvietas uz leju? Nē, ne jau paralīze ir viņa galvenā vērtība, bet gan demagoģija, kas bija mazliet uz to pusi kā iekš "Thank you for Smoking". Flinta galvenais arguments - nogalināt ir aizliegts, bet par skaistu slepkavības fotogrāfiju tu vari pat dabūt Pulicera balvu; nodarboties ar seksu nav aizliegts, bet par tā fotografēšanu tevi var ielikt cietumā. Protams, īpaši gudrs daudzējādā ziņā Flints laikam gan nav - visa epizode ar viņa pievēršanos kristietībai bija naturāli muļķīga (un it īpaši kruta bija viņa vēlme apvienot pornožurnālu un reliģiju - piemēram, iesaistīt erotiskajos attēlos krucifiksus!). Filmas sakarā nevar neuzteikt Flinta sievas atveidotāju Kortniju Lovu - visai pazīstamā Kurta Kobeina atraitni, kura ļoti labi atveido pati sevi vai vismaz vienu sevis variāciju - striptīzdejotāju, kas apprec bagātu slavenību un kas mokās ar narkotiku atkarību (tiesa, īstā Kortnija, cik man zināms, nav mirusi ar AIDS, bet turpina laiku pa laikam sacelt kādu muļķīgu skandālu). Bet no otras puses tas arī ir loģiski - ja jau Flints joprojām ir dzīvs, bet Kobeins miris, kāpēc ar otrajām pusēm lai nebūtu otrādi?
Runājot par filmu, tas, protams, nav "Amadejs", un tas, vēl jo vairāk nav "Kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu", toties tā ir visnotaļ laba un saistoša filma, patiesībā gan droši vien tieši tāda, kādu to gribēja redzēt Formana cienītāji.