Kas īsti ir šajā ierakstā? Vecajam labajam Polam reiz astoņdesmito gadu beigās ienāca prātā veltīt savu albūmu padomju zemes iemītniekiem, kuri nebija rokenrola ziņā izlutināti. Tad nu šis ņēma un kādu vakaru ar vairākiem čomiem ierakstīja kaverus dažādām rockabilly un agrīnā rokenrola dziesmām un izdeva to platē ar nosaukumu "Snova v SSSR".
Protams, es apzinos nepieciešamību muzikāli izglītot vidēji statistisko padomju pilsoni, kas savā mūžā nebija dzirdējis neko citu kā Josifu Kobzonu un varbūt Allu Pugačovu izpildām kādu Raimonda Paula dziesmu. (protams, šajā frāzē ir ietverta zināma sarkasma deva)
Bet ja tā nopietni - tad šādu ierakstu būtu varējis izgatavot ne tikai Sers Pols, bet arī gandrīz jebkurš trešās šķiras rokenrola mūziķis, kuru varbūt pat viņa politiskā apātiskuma un absolūta bezpersoniskuma dēļ arī Padomju zemē būtu bijis iespējams klausīties.
Dziesmas, protams, ir labas, bet ieraksts ir pilnīgi nevajadzīgs. Cik versijās tu esi dzirdējis klasisko "Summertime"? Un cik no šīm versijām ir tev vajadzīgas? Man pietiek ar Dženisas Džoplinas izpildījumu, kuru diez vai kāds pārspēs.
"Kansas City" daudz labāk izpildīja tas pat Makka, bet kopā ar pārējiem bītliem. "Twenty Flight Rock" tās autors Edijs Kokrans izpildīja noteikti ne sliktāk par Makku. Lawdy Miss Clawdy daudz labāk skan Little Richard interpetācijā.
"That`s All Right (Mama)" Elviss dziedāja izjustāk.
Un tā tālāk.
Protams, tas nenozīmē, ka "Snova v SSSR" būtu slikts ieraksts, nebūt nē, vienkārši tas nav tik labs, lai to būtu vērts atcerēties divdesmit gadus pēc tā iznākšanas. Lai arī, protams, Makka šeit izklausās tāds tīri jautrs un dzīvīgs, it īpaši tas attiecas uz "Just Because".