99 Francs

Nezinu, kur tieši, bet es biju dzirdējis, ka šī esot ļoti spēcīga filma. Labprāt uzzinātu, kas bija tas cilvēks, kura viedoklī biju ieklausījies, lai turpmāk zinātu, ka viņam labāk neticēt.
Šī filma, cik nojaušu, ir paredzēta, lai izņirgātos par reklāmas industriju - par to, kā man ieprogrammē smadzenes pirkt visādus mēslus, par to, kā ar mani manipulē, par patērētāju kultu un citām līdzīgām tēmām. Tiktāl viss ir lieliski. Un es pat būšu pirmais, kas atzīs, ka dažas reklāmiskās ainas šajā filmā ir kanoniska statusa cienīgas un tajā iepītās viltus reklāmas arī rullē. Bet filmas pamatsižets, kas stāsta par galvenā varoņa (stipri vien idiotisks kopīraiters - labākajā gadījumā blāva ēna no Peļevina "Generation P` galvenā varoņa) dzīves pārdzīvojumiem, ir uzspēlēta, nesmieklīga un apnicīga. Filmas "uzdrīkstēšanās" visbiežāk ir muļķīga un bezmērķīga, un visa tās gaita man visvairāk lika gaidīt filmas beigas.
Neko vairāk pat teikt īsti negribās - jā, filma varbūt tiešām labi parāda mediju industrijas aizkulises, ainas ar klientiem bija ļoti labas, par to tā no manis saņem pluspunktus, bet tik ļoti nesaistošais mīlas stāsts, kam filmā kopumā bija centrāla nozīme, man nodzina jebkādu vēlmi rekomendēt to filmu noskatīties arī tev. Neko jaunu tu no šīs filmas neuzzināsi, un ja vien tu nestrādā reklāmā, droši vien tev tā nepatiks nemaz, ja strādā - var gadīties, ka kaut ko saistošu tajā saskatīsi, bet šaubos, ka ļoti daudz.
2009-09-24
5.0
comments powered by Disqus